Saturday, June 5, 2010

#Maps List for Default Material Within Multi_Sub

--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][1] = SubAnim:Ambient_Color_Amount
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][2] = SubAnim:Ambient_Color__None
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][3] = SubAnim:Diffuse_Color_Amount
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][4] = SubAnim:SubAnim:Diffuse_Color__Bitmaptexture__DigiScroLL_00000_ifl
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][5] = SubAnim:Specular_Color_Amount
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][6] = SubAnim:Specular_Color__None
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][7] = SubAnim:Specular_Level_Amount
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][8] = SubAnim:Specular_Level__None
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][9] = SubAnim:Glossiness_Amount
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][10]= SubAnim:Glossiness__None
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][11]= SubAnim:Self_Illumination_Amount
--meditMaterials[2].materialList[1][#Maps][12]= SubAnim:Self_Illumination__None
--13: SubAnim:Opacity_Amount
--14: SubAnim:Opacity__None
--15: SubAnim:Filter_Color_Amount
--16: SubAnim:Filter_Color__None
--17: SubAnim:Bump_Amount
--18: SubAnim:Bump__None
--19: SubAnim:Reflection_Amount
--20: SubAnim:Reflection__None
--21: SubAnim:Refraction_Amount
--22: SubAnim:Refraction__None
--23: Displacement_Amount
--24: Displacement__None
--25: SubAnim:_Amount
--26: SubAnim:__None
--27: SubAnim:_Amount
--28: SubAnim:__None
--29: SubAnim:_Amount
--30: SubAnim:__None
--You can hypothesize what the rest are.

No comments:

Post a Comment

Followers